
Rengo rapporterer: Klager fra en annen dimensjon Vi går inn. Men vi blir. Og så – noen dager senere... ringer kunden. "Hei, det var bare en liten ting. Eller: "Det er et lite merke under vinduet i kjelleren. Jeg… 📢 Så hør her: Har du tre ord til overs? "Takk for hjelpen!" Jeg spurte ledelsen: "Kan vi innføre gebyr for utakknemlighet?"RENGOs morsomheter
Av Rengo – hund, renholder og overlevende av 137 urettferdige kundesamtaler
Vi møter et hjem hvor bakteriene har fagforening.
Gulvet er en blanding av fett, støv og tapte drømmer.
Toalettet har gitt opp.
En av veggene hvisket til meg: "løp..."
Vi vasker.
Vi svetter som om vi betaler moms på hvert eneste minutt.
Jeg tror sofaen min ble flyttet… litt.
Den står ikke 100% perfekt i forhold til solen." 🌞
Det er antakelig maling. Eller blod fra 1987.
Uansett, det var der etter vasken."
Jeg tok på meg brillene. Ikke for å se bedre –
men for å ikke kaste dem i frustrasjon.
Fra nå av gir vi 10% rabatt til alle som ringer – IKKE for å klage – men for å TAKKE.
Gratulerer. Du er bedre enn 83% av befolkningen.
De sa nei.
Så jeg innførte rabatt for takknemlighet i stedet."Når noen klager på en flekk under vinduet og ignorerer at vi reddet hele huset fra biologisk sammenbrudd – da vet du at folk trenger mer enn rengjøring. De trenger terapi."