Ved avbestilling etter inngått avtale, uten gyldig grunn og før tjenesten er levert, forbeholder vi oss retten til å kreve inntil 100 % av avtalt beløp ekskl. merverdiavgift, jf. håndverkertjenesteloven § 40 (2 og 3), dersom oppdraget er forberedt eller påbegynt og det foreligger dokumentert økonomisk tap.
Endringer i tidspunkt, adresse eller tjenestens omfang må varsles skriftlig minst 24 timer før avtalt oppstart. Ved senere beskjed kan endringen anses som avbestilling og behandles tilsvarende.
Vi jobber etter profesjonelle standarder og følger rutiner for kvalitetskontroll. Dersom arbeidet ikke anses å være levert i henhold til avtalen, har kunden rett til én kostnadsfri retting, gitt at klagen er fremsatt skriftlig innen 24 timer etter fullført arbeid. Garantien faller bort dersom informasjon ble tilbakeholdt eller eiendommen er tatt i bruk etter rengjøring.
Klager må sendes skriftlig innen rimelig tid, og senest innen 24 timer etter at tjenesten er levert. Vi bekrefter mottak innen 48 timer, og forplikter oss til å tilby et svar eller en løsning innen 72 timer. Ved fortsatt uenighet kan saken bringes inn for Forbrukertilsynet eller Forliksrådet.
Alle priser oppgis i pristilbudet.
Med mindre annet er avtalt:
Ved forsinket betaling påløper lovbestemt forsinkelsesrente og eventuelle inkassokostnader i henhold til inkassoloven.
Vi behandler personopplysninger i henhold til personopplysningsloven og GDPR. Se vår personvernerklæring for mer informasjon.
Grundig Godvask RENGO AS fraskriver seg ansvar for skade på gjenstander som allerede er slitte, feilmontert eller svekket. Kunden er ansvarlig for å klargjøre området for arbeid, inkludert å fjerne personlige eiendeler og verdigjenstander. Vi er forsikret for ansvarsskader som følge av uaktsomhet fra vår side.