Kunden må gi en klar og tydelig beskrivelse av oppdraget ved bestilling. Når tilbudet er akseptert, blir det bindende. Grundig Godvask forbeholder seg retten til å kansellere oppdraget dersom beskrivelsen avviker betydelig fra den faktiske situasjonen.
Kunden må spesifisere typen arbeid og opplyse om eventuelle uvanlige forhold, som husdyr, røyking eller ekstrem tilsmussing i det området som skal rengjøres, enten det er en bolig, leilighet eller arbeidsplass.
Grundig Godvask er ikke ansvarlig for skader på svært gamle eller allerede skadede gjenstander, og heller ikke for tap av personlige eiendeler. Vi garanterer at vi utfører oppdraget med høyeste ansvar for sikkerhet og kvalitet, og fullfører arbeidet på en profesjonell måte.
Kunden har ikke rett til å trekke fra beløp direkte fra kostnaden av oppdraget i tilfelle feil. Hvis det er bevist at det er gjort feil fra vår side, tilbyr vi arbeidsgaranti og skadeforsikring. Alle reklamasjoner må meldes skriftlig innen rimelig tid etter oppdragets fullføring, og vi vil svare innen 14 dager.
Servicegarantien er ugyldig hvis kunden ikke har rapportert om alvorlighetsgraden av tilsmussingen av huset eller området som skal rengjøres. Vi forbeholder oss retten til å dokumentere arbeidet før og etter utførelse.
Dersom huset er svært skittent og oppdragsgiver ikke har informert oss om dette, forbeholder vi oss retten til å si opp tjenesten eller be om tilleggslønn og tilleggstid.
Kunden har rett til å klage dersom tjenesten ikke er utført i henhold til avtalen. Alle klager må sendes skriftlig til oss innen rimelig tid etter at problemet har blitt oppdaget. Vi forplikter oss til å bekrefte mottak av klagen innen 48 timer og gi en endelig løsning innen 72 timer etter mottak av klagen. I tilfeller der vi ikke kan oppnå enighet, kan kunden kontakte Forbrukerrådet for ytterligere assistanse.
Faktura utstedes etter fullført oppdrag. For privatkunder, forfaller betalingen dagen etter at fakturaen er mottatt, eller på en dato som er avtalt på forhånd med kunden. For bedriftskunder, er betalingsfristen 30 dager, med mindre annet er avtalt på forhånd.
Kunden må be om et gratis tilbud via nettstedet. Denne prosessen er basert på tillit og ærlighet. Dersom stedet er mer skittent enn oppgitt, har vi rett til å kansellere eller reforhandle avtalen.
Hvitevarer og vinduer utvendig kun etter avtale. Vi rengjør ikke peiser eller flytter tunge apparater som vaskemaskiner. Dusj/badekar flyttes hvis trygt.
Vi følger standarder for flyttevask. Støv og synlig smuss fjernes, men ikke flekker som krever spesialutstyr. Gammelt og skadet gulv kan ha begrenset resultat.
Kunden må oppgi korrekt informasjon. Faktura utstedes etter utført arbeid og forfaller dagen etter for privatkunder.