Dette lurer folk ofte på:

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Vi er opptatt av at du skal være 100 % fornøyd med tjenesten vår! Hvis resultatet ikke møter forventningene, ønsker vi å høre fra deg innen 48 timer via telefon, chat eller e-post. Vi tar umiddelbart tak i saken for å finne den beste løsningen. Din tilfredshet er vår prioritet, og vi vil gjøre det vi kan for å rette opp eventuelle problemer. Ingen tilbakemelding? Da antar vi at alt er i topp stand, men vi setter også stor pris på positive tilbakemeldinger!

Vi forstår viktigheten av eiendelene dine, og skulle det oppstå et uhell som fører til skade, er våre kunder dekket av forsikring. Hvis en gjenstand blir skadet, ber vi deg kontakte oss umiddelbart, senest innen 48 timer. Eventuell erstatning vil bli vurdert basert på gjenstandens alder, tilstand og brukstid. Vi sørger for å følge forsikringsvilkårene nøye for å sikre en rettferdig løsning.

Vi tilbyr rengjøringstjenester for både private og bedrifter i Tromsø og Finnmark.

Du kan enkelt bestille via vår nettside, telefon, eller vår kundeservice chat.

Kostnadene varierer avhengig av tjenesten, men vi tilbyr konkurransedyktige priser og spesialtilbud.

Tilbudet er ikke bindende. Det blir først bindende når tilbudet er akseptert

Fakturaen blir utstedt etter at tjenesten er fullført, og betalingsfristen er én dag etter fullført tjeneste.

Garantiperioden for tjenesten utløper etter at kunden har inspisert tjenesten, eller når stedet har blitt tatt i bruk. Garantiperioden overstiger ikke 48 timer.

Nei, rengjøring av hvitevarer må bestilles separat og vil bli inkludert i tilbudet

Nei, kunden må selv flytte gjenstander der de ønsker rengjøring under eller bak. Vi flytter selvfølgelig mindre og lette gjenstander så langt det er mulig.